nollning och fest

kort skoldag igår, började halv nio och hade teckenspråk,
slutade halv elva, käkade med felicia och linnéa.
drog sen ner på stan och handlade lite, dom drog och
malin cedemar kom. gick ett tag till på stan. amanda kom
och malin drog. sen vid fyra tiden kom emelie ner och
umgicks med oss. kikade på josefine perssons nollning utanför vasa.
det kommer mer om det sen (:

jag drog hem med min bigga packning som bestod av en tung väska
och trettiofyra påsar med kläder.
tog sen halvelva tåget till stan igen, emelie mötte mig på moped
och vi drog hem i regnvädret.
torkade mig själv med hårfön (y)

jag, emelie och anna drog till brynäs på nån usel fest.
alla drog till krogen och det blev typ bara vi kvar, toppen!

nu taggar vi kvällen som kommer bli underbart bra!
om jag får några bilder på kvällen så kommer det sen.

happyday!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0