nakenbilder på nätet

fick ett sms av min kusin där det stod:
jag har sett naken bilder på dig på nätet ;o
jag svarade: va? ;o
och sen så ringde jag henne och hon svarade
med ett asgarv! då förstod jag att det var ett skämt!
man skulle trycka ner ännu mer så stod det en text:
en smart person läser hela sms:et! skicka detta vidare till.. osv.
hon hade själv fått det när hon hade suttit och ätit
med hennes föräldrar och man. hennes hjärta höll
fan på hoppa ur kroppen! stackarn!
fast jag blev nästan lika rädd jag med.
emelie fick typ damp hon ;o jag sa att jag hade sett
bilderna på henne på google.
så hon satt och sökte på sitt namn där! haha sötis!
men vissa andra är ju smarta, det är tur att det finns några såna också :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0