gogo

det var jobbigt att kliva upp ur sängen imorse
med tanke på helgen som varit.
men när jag väl var uppe så gick det!
eller ja, nästan! alltid är det något som ska krångla.
kom till skolan, hade bild sen var vi ledig i ca
två och en halvtimme, så vi gick ner på stan
och käkade och gick och handlade en sväng,
köpte mina efterlängtade vantar och matchande mössa,
i min färg, lila. efter skolan följde amanda med mig
ner på stan igen och jag handlade en skjorta.
träffade också alexander från jönköping,
fick också reda på att han hade flyttat hit!
tog fyra tåget hem, hann bara kliva av tåget
så skulle mina söta föräldrar in till sandviken
och köpa cykel. såg också ett bläobjekt.
drog hem, käkade och cyklade till malin
som nu mera bor på andra sidan ockelbo,
ca fyra kilometer från mig. tog en runda
och sprang fem och en halv kilometer
och gjorde lite söta fysövningar.
sen tog jag mammas nya, snygga cykel
och cyklade hem, malin följde mig halva vägen,
snällt av dig hjärtat! (:
alltså har jag varit en duktig person idag,
visseligen har jag käkat onyttigt,
men då var det ju extra bra av mig att
göra ett lite längre pass.

fyra km + fem och en halv  km + fyra km = tretton och en halv kilometer

gogo, nu jävlar fortsätter jag så här!

nu ska jag ta och kika film, sen sova.
imorgon blir det övernattning hos felicias
farmor och farfar i strömsbro, nice!
packar lite smått imorgonbitti (y)


får man vara stolt ? isf är detta en stolt tjej.



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hatobjekt :P

2009-09-01 @ 12:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0